حضور صنایع غذایی اصفهان فرخنده در تداکس آذر ماه 1402

به گزارش واحد بازرگانی گروه صنایع غذایی اصفهان فرخنده، سومین رویداد تداکس برندینگ با موضوع آفرینندگی در تاریخ دوم آذرماه 1402 در شهر مشهد توسط تداکس امید برگزار شد.

بیسکویت فرخنده حامی برگزاری این رویداد بود و در پایان سخنرانی به سخنرانان و مهمانان از محصولاتِ دو برند جدید  میت جوی و کویین جوی اهدا شد.

فرخنده در تداکس 1402

در آخرین رویداد تدکس امید در سال جاری، شاهد حضور تعدادی از برترین نخبگان دنیای استراتژی برند بودیم. این افراد الهام‌بخش، هرکدام در حوزه‌های خود، نقش بسیار برجسته‌ای داشته‌اند:

  • شهرام سیف هاشمی (تسهیلگر، استراتژی و خلاقیت برند)
  • رضا گنجوی (معاون استراتژی کانون ایران نوین)
  • عادل دهدشتی (توسعه‌دهنده کسب‌وکار، برند، نوآوری و استراتژیست ارتباطات و تبلیغات)
  • سیامک قاسمی (بنیان‌گذار و مدیرعامل موسسه مطالعات اقتصادی بامداد
  • فاطمه جمیلی (مدیر و مالک مجموعه نخ کش حریر و رئیس کمیسیون برند و تولید بدون کارخانه اتاق بازرگانی خراسان رضوی)
  •  آرش آبسالان (مدرس پرورش صدا، بیان و مهارت‌های ارتباط کلامی)
  • فرزاد مقدم (استراتژیست و محقق برند؛ بنیان‌گذار آکادمی برندسازان ایران/ موسس آژانس برندسازی the)
  • بابک بادکوبه (موسس آژانس راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه)

مسیح قاضی عسگر، مدیر تحقیق و توسعه فرخنده به اهمیت سلامت مواد غذایی  و تولید محصولات سلامت محور اشاره داشتند. وی افزود برای اولین بار عنوان بدون قند تحت استانداردهای بین المللی را به عبارت ساخت ایران مزین کرده و محصول بدون قند فرخنده تولید شده است. در این راستا محصولاتی با نام 4 شهد و 3 غله که اسانس ندارد و از شکر کمتر در ترکیبات آن استفاده شده و عطر و طعم را از ادویه جات با کیفیت و تازه  می گیرند نیز تولید شده است.

مسیح قاضی عسگر افزود شرکت صنایع غذایی اصفهان فرخنده تولید کننده انواع بیسکویت این افتخار را دارد که با بیش از 60 سال قدمت و فعالیت در تولید بیسکویت، به بیش از 35 کشور جهان محصولات را صادر کرده و به طور مستمر در انتخاب مواد اولیه و تولید محصولات، حساسیت ویژه ای دارد. بر این اساس هنگامی که درباره توسعه محصولات گفتگو می شود، هدف قرارگیری استانداردهای بین المللی در بالاترین سطح برای تولیدات و رسیدن به ادعاهای در نظر گرفته شده برای آن محصولات است.

https://farkhondeh.com/?p=5221
کپی شد