5 تا از جدیدترین طعم های بیسکویت موجود در بازار

در این مطلب قصد داریم 5 تا از جدیدترین طعم های بیسکویت در بازار را به شما معرفی کنیم. امروزه انتخاب یک میان ‌وعده سالم و لذت ‌بخش کار سختی نیست. صنایع غذایی در ایران انواع مختلفی بیسکویت تولید می‌کنند. بیسکویت فرخنده به دلیل خوشمزگی، تردی، ارزش غذایی و تنوع از محصولات محبوب در بین مردم محسوب می‌شود. برای عصرانه در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه، برای میان‌وعده کودکان یا زمانی که سر کار می‌روید، بیسکویت یک میان ‌وعده عالی است. در این مقاله، 5 تا از جدیدترین طعم های بیسکویت فرخنده موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

ارزش غذایی بیسکویت

برای آشنایی با جدیدترین طعم های بیسکویت بهتر است ایتدا ارزش غذایی آن را مورد بررسی قرار بدهیم. ارزش غذایی بیسکویت‌ها به مواد مورد استفاده در تهیه آنها و نوع فرآیند تولید آنها بستگی دارد. با این حال، در کل، بیسکویت‌ها به عنوان یک خوراکی خوشمزه متشکل از کربوهیدرات، چربی، پروتئین، کلسیم، ویتامین‌های گروه ب، آهن، فسفر و سدیم هستند.

بیسکویت‌هایی که از انواع کره، آرد سفید و شکر سفید تهیه می‌شوند، ارزش غذایی کمتری دارند. بیسکویت‌های سبوس‌دار حاوی مقدار زیادی فیبر و مواد مغذی هستند، ارزش غذایی بیشتری دارند. همچنین، بیسکویت‌های چند‌غله که از غلات مختلفی مانند گندم کامل، جو، یا ذرت تهیه می‌شوند، نیز ارزش غذایی بالاتری دارند.

موارد مصرف بیسکویت

برای این که بدانید جدیدترین طعم های بیسکویت کدامند بیایید ابتدا موارد مصرف آن را بررسی کنیم. بیسکویت، یکی از تنقلات محبوب جهان، به دلیل خواص خوشمزه و ماندگاری بالا، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تنقلات خشک به صورت گسترده در موارد زیر به کار می‌روند:

میان وعده و صبحانه: بسیاری از افراد بیسکویت را به عنوان یک گزینه محبوب برای میان وعده یا صبحانه مصرف می‌کنند.

زمام افطار در ماه رمضان: در برخی از کشورها، برای باز کردن روزه در ماه مبارک رمضان، از بیسکویت به عنوان یک منبع انرژی پر استفاده می‌شود.

سفر: به دلیل کم حجم بودن و وزن سبک بیسکویت یک انتخاب عالی برای افراد در سفرهای طولانی است.

هدیه: بیسکویت به عنوان یک تنقلات محبوب، برای هدیه به دوستان و خانواده در مناسبت‌ها و جشن‌ها است.

تزئین دسر: برخی از دسرها و کیک‌ها از بیسکویت به عنوان تزئینات جذاب و خوشمزه استفاده می کنند.

در اینجا می خواهیم جدیدترین طعم های بیسکویت در بازار را به شما معرفی کنیم.

معرفی 5 تا از جدیدترین طعم های بیسکویت فرخنده در بازار

برای این که انتخاب درستی داشته باشید ما 5 تا از جدیدترین طعم های بیسکویت موجود در بازار را برایتان معرفی می کنیم. محصولات جدید و فوق العاده بیسکویت فرخنده با انواع طعم‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف عبارتند از:

بیسکویت بدون قند ۱۹۵ گرمی فرخنده

یکی از جدیدترین طعم های بیسکویت بیسکویت بدون قند می باشد. شرکت فرخنده پس از مطالعات طولانی توسط تیم متخصص تحقیق و توسعه، بیسکویت بدون قند را در جشن ۶۰ سالگی فرخنده به بازار عرضه کرد. برای اولین بار یک بیسکویت بدون قند (کمتر از نیم درصد) مطابق با استانداردهای روز جهانی در کشور تولید و به بازار عرضه شده است. ویژگی جالب این محصول این است که تاییدیه تولید بدون قند آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر اداره استاندارد و سازمان غذا و داروی ایران گرفته شده است. اولین باری است که یک بیسکویت بدون قند به معنای واقعی توسط فرخنده تولید شده است.

جدیدترین طعم های بیسکویت موجود در بازار

براساس جدول ارزش غذایی سازمان غذا و دارو که بر روی بسته‌بندی بیسکویت بدون قند ۱۹۵ گرمی فرخنده درج شده، مقدار قند در هر ۵۵ گرم از این محصول فقط ۰٫۱۹ گرم است که برای اولین بار در کشور یک بیسکویت با این مقدار قند عرضه می‌شود. این میزان قند مطابق با معتبرترین استانداردهای بین المللی در کشورهای آمریکا و کانادا است.

در ترکیب این محصول از شیرین‌کننده سوکرالوز استفاده شده است و توسط اداره کل استاندارد ایران و سازمان غذا و دارو تایید شده است. سوکرالوز به عنوان یک شیرین‌کننده بدون ضرر شناخته شده و توسط سازمان‌های غذایی بین المللی همچون FDA و EFSA تایید شده است. این شیرین‌کننده مناسب برای دیابتی‌ها است.

بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله ۲۱۵ گرمی فرخنده با طعم کاکائو

یکی دیگر از جدیدترین طعم های بیسکویت،  بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله ۲۱۵ گرمی فرخنده با طعم کاکائو است ، که یک بیسکویت سالم با قند طبیعی می باشد. در تولید این بیسکویت از ۴ شهد مختلف و طبیعی که شامل خرما، انگور، توت و انجیر می‌شود، استفاده شده است. همچنین، این بیسکویت از ۳ غله مغزی و پرانرژی مثل جو پرک، آرد گندم و آرد برنج استفاده شده است. از دارچین، دانه گشنیز، زیره سبز و رازیانه جهت افزودن طعم و عطر طبیعی به این بیسکویت استفاده شده است.

بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله ۲۱۵ گرمی فرخنده با طعم کاکائو جدیدترین طعم های بیسکویت موجود در بازار

طعم کاکائو این بیسکویت مقوی و خوشمزه است و یک خاطره متفاوت از بیسکویت را در حافظه چشایی شما به یادگار می‌گذارد. در این بیسکویت هیچ عطر و اسانس مصنوعی استفاده نشده است.

حاوی ۵۰% کمتر شکر نسبت به بیسکویت‌های معمولی دارد. دارای ۲۰% چربی کمتری نسبت به بیسکویت‌های مشابه در بازار دارد. دو برابر فیبر گیاهی بیشتر از بیسکویت‌های معمولی دارد. ۹ برابر آهن بیشتر از بیسکویت‌های دیگر دارد.

بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله ۲۱۵ گرمی فرخنده

از مدل های دیگر جدیدترین طعم های بیسکویت، بیسکویت 4 شهد و 3 غله ۲۱۵ گرمی فرخنده است ، که یک محصول با کیفیت و سالم است. در این محصول از چهار شهد شیرین و کاملا طبیعی از خرما، انگور، توت و انجیر و همچنین از سه غله مغزی و پرانرژی شامل جو پرک، آرد گندم و آرد برنج استفاده شده است.

دارچین، دانه گشنیز، زیره سبز و رازیانه نیز در ترکیب این بیسکویت به کار رفته است. غلات و شهدهایی که در فرآیند تولید به کار رفته‌اند، بدون هیچ گونه اسانسی است و تنها از غلات و ادویه‌جات طبیعی برای افزودن عطر و طعم استفاده شده است. این بیسکویت به یک میان‌وعده مناسب برای تمام گروه‌های سنی، به ویژه بانوان و کودکان است.

جدیدترین طعم های بیسکویت موجود در بازار

بیسکویت سیب و دارچین ۲۱۵ گرمی فرخنده

بیسکویت سیب و دارچین ۲۱۵ گرمی فرخنده یک محصول جدید و خوشمزه از شرکت فرخنده است و با تلفیق طعم‌های سیب و دارچین، تجربه‌ متفاوتی از میان‌وعده‌های خوشمزه را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. این بیسکویت به عنوان یک محصول نوآورانه و هیجانی از مجموعه فرخنده به شمار می‌آید.

بسته‌بندی جدید این بیسکویت شکیل و جذاب است. با ارائه بسته‌بندی به‌روز و در اندازه‌ای متفاوت نسبت به محصولات قدیمی فرخنده، به مصرف‌کنندگان احساس مدرن بودن می‌دهد. هر جعبه شامل ۸ بسته ۳ تایی بیسکویت است، که هر سه عدد بیسکویت درون یک بسته سلفون شفاف قرار گرفته است. این نوع بسته‌بندی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از این میان‌وعده خوشمزه استفاده کنند.

بیسکویت سیب و دارچین ۲۱۵ گرمی فرخنده

با توجه به محبوبیت طعم سیب و دارچین، این بیسکویت یک گزینه خوشمزه برای لحظاتی از روز در کنار خانواده است.

بیسکویت ۲۱۵ گرمی فرخنده با طعم میوههای جنگلی (بیکا)

بیسکویت ۲۱۵ گرمی فرخنده با طعم میوه های جنگلی یا بیکا، یک محصول جدید و جذاب از شرکت فرخنده است و طعم  میوه‌های جنگلی دارد. طعم خاص و ماندگار میوه‌های جنگلی در این بیسکویت احساس بسیار خوشایندی را پس از مصرف به شما می‌دهد و مزه ناب آن ذهن شما را به دل جنگل‌ها می‌برد.

این محصول به عنوان یک بیسکویت نوآورانه از مجموعه فرخنده است و با توجه به سلیقه و انتظارات نسل جوان و نوجوان تولید شده است. بیسکویت بیکا به تازگی در میان نسل جوان و نوجوان محبوبیت یافته است. بسته‌بندی جدید این بیسکویت نیز شکیل و جذاب است.

جدیدترین طعم های بیسکویت موجود در بازار

با افتخار از انتخاب و اعتماد شما به بیسکویت فرخنده سپاس‌گزاریم. ما با افتخار طیفی از طعم‌ها و مزه ها را به شما هدیه می‌دهیم. بیسکویت فرخنده، لحظاتی شاد را به شما هدیه می دهد. دلگرمی و رضایت شما برای ما ارزشمند است و ما با افتخار در خدمت شما هستیم. از شما به عنوان همراهان و طرفداران وفادار، صمیمانه سپاسگزاریم. بیسکویت فرخنده، همراه شما در لحظات خوب زندگی است.

 فروشگاه بیسکویت فرخنده آماده دریافت سفارشات شماست.

https://farkhondeh.com/?p=5494
کپی شد