آرد جو

بیسکویت از جمله بهترین میان‌وعده‌ها و خوراکی‌ها است که بین تمام افراد پرطرف‌دار است. در بین انواع بیسکویت‌ها، بیسکویت آرد جو گزینه‌ای سالم و مغذی است که هم طعمی دلپذیر و خوشایند دارد و هم باتوجه‌به خواص آن بسیار محبوب و موردتوجه است. این بیسکویت از جو تهیه شده که به شاه غلات معروف است و بافت ترد و دلنشینی دارد.

 بیسکویت آرد جو دارای مقادیر زیادی از ویتامین‌های گروه B، فیبر، پروتئین، آنتی‌اکسیدان‌ها، پتاسیم، کلسیم و دیگر مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است. این بیسکویت غنی از فیبر است. فیبرهای نامحلول موجود در جو از یبوست جلوگیری کرده و عملکرد روده را تنظیم می‌کنند.

بیسکویت آرد جو نسبت به محصولات مشابهی که با آرد گندم تهیه می‌شوند، دارای املاح معدنی بیشتری است. از طرفی آرد جو نسبت به آرد گندم، یک ماده کم گلوتن است و می‌توان از آن برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از بیسکویت آرد جو تاثیر آن در سلامت پوست و مو است. همچنین کسانی که تمایل به کاهش وزن دارند، می‌توانند از بیسکویت آرد جو در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنند. خواص بیسکویت جو بسیار زیاد است و توصیه می‌شود که حتما در رژیم غذایی خود از آن استفاده کنید.

بیسکویت پذیرایی آرد جو ۷۰۰ گرمی فرخنده با تزیین کنجد و شوید بیسکویت آرد جو

بیسکویت آرد جو، میان‌وعده سبک، سالم و مقوی است که نیازهای بدن را تامین کرده و در سلامت بسیار تاثیرگذار است. برخی از بیسکویت‌ها باتوجه‌به ترکیبات و فرمولاسیونی که دارند مناسب میان‌وعده هستند. در هنگام انتخاب بیسکویت برای میان‌وعده باید به یکسری موارد از جمله فرمولاسیون، ترکیبات، مقدار کالری و.. توجه کرد.

بیسکویت آرد جو به دلیل طعم ومزه خوب، سالم و مقوی بودن، ارزش غذایی بالا، بافت خوب و عدم استفاده از روغن‌های مضر و مواد نگهدارنده در آن گزینه بسیار مناسبی برای میان‌وعده می‌باشد.

انواع بیسکویت آرد جو

بیسکویت‌های آرد جو در طعم‌ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و دارای تنوع گسترده‌ای هستند که نیاز افراد مختلف با سلیقه‌های مختلف را تامین می‌کنند. در اینجا به پرطرف‌دارترین انواع بیسکویت آرد جو می‌پردازیم.

  • بیسکویت آرد جو ساده

این بیسکویت‌ها اغلب با آرد جو  و مقداری عسل و شکر و یا شیرین‌کننده طبیعی تهیه می‌شوند و به دلیل بافت و طعم خوبی که دارند بسیار پرطرف‌دار هستند و مخصوصا افراد ورزشکار و یا افرادی که رژیم غذایی خاص دارند از این بیسکویت‌ها در برنامه روزانه خود معمولا استفاده می‌کنند.

  • بیسکویت آرد جو وگان

در این بیسکویت از مواد اولیه حیوانی استفاده نشده است و تمام مواد به‌کاررفته در آن گیاهی است. معمولا این بیسکویت با روغن‌های گیاهی و شیرین‌کننده‌های طبیعی تهیه می‌شوند و مناسب افرادی است که رژیم وگان دارند.

  • بیسکویت آرد جو میوه‌ای

این مدل بیسکویت یکی از خوش طعم‌ترین و محبوب‌ترین بیسکویت‌های آرد جو است. در این بیسکویت میوه های خشک مانند توت، انجیر، کشمش و.. افزوده میشوند که سبب ایجاد طعمی شیرین و ترش میشود. بیسکویت جو میوه‌ای برای تمام سنین بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.

  • بیسکویت آرد جو شکلاتی

در این بیسکویت با استفاده از پودر کاکائویی یا تکه های شکلات طعمی متفاوت و شکلاتی ایجاد شده است که همراه با جو ترکیبی مدرن و طعمی متفاوت ایجاد کرده است. بیسکویت جو شکلاتی را میتوان با انواع قهوه و یا چای به‌عنوان میان‌وعده استفاده کرد.

خرید بیسکویت آرد جو

برای تهیه و خرید انواع بیسکویت آرد جو می‌توانید به فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی آنلاین معتبر مراجعه کنید. پس از بررسی محصول ، قیمت و تاریخ انقضا آن را خریداری کنید.

بیسکویت آردجو 250 فرخنده بیسکویت آرد جو

قیمت بیسکویت آرد جو

قیمت بیسکویت آرد جو به عوامل مختلفی از جمله برند، وزن، مواد اولیه، کیفیت، نوع بسته‌بندی محصول و.. بستگی دارد و طیف گسترده‌ای از قیمت بنا به کیفیت و برند محصول در بازار موجود است.

شما می‌توانید قیمت محصول را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید و با استفاده از تخفیفات و شرایط ویژه مناسب‌ترین محصول را پیدا کرده و خریداری کنید. در هنگام خرید حتما به تاریخ انقضای محصول توجه کنید. در صورت وجود سوال یا ابهام می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان فروش ما استفاده کنید.

خرید بیسکویت آرد جو فرخنده

بیسکویت آرد جو فرخنده با تزئین کنجد و شوید یکی از بیسکویت‌های مقوی و خوش‌خوراک برند فرخنده است که مناسب دورهمی‌ها و پذیرایی است. هر ۳ عدد بیسکویت از بیسکویت آرد جو پذیرایی فرخنده ۲۵۸.۷ کیلوکالری انرژی دارد.

شما می توانید از انواع بیسکویت موزی فرخنده به عنوان بیسکویت تک نفره، بیسکویت دورهمی و بیسکویت جلسات و مهمانی استفاده کنید.

برای تهیه و خرید بیسکویت آرد جو فرخنده می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و پس از بررسی مشخصات و قیمت محصول، بیسکویت مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش کنید تا در کوتاه‌ترین زمان آن را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.