حضور متفاوت فرخنده در نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران با دو غرفه

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ مترمربع جدیدترین محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند و میزبان شما همراهان همیشگی خواهد بود.

غرفه‌های فرخنده در نمایشگاه شیرینی و شکلات امسال همچون سال گذشته در سالن خلیج فارس ۴۴A میزبان گروه‌های مختلف بازدیدکنندگان است.

در نمایشگاه امسال نمایندگان بخش‌های مختلفِ گروه صنایع غذایی فرخنده از جمله فروش داخلی، صادرات، تامین، مارکتینگ، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، روابط عمومی و … در غرفه حضور دارند و پاسخگوی شرکت‌کنندگان خواهند بود.

نمایشگاه شیرینی و شکلات فرصتی مناسب برای معرفی محصولات جدید فرخنده است که سال گذشته با رویکرد سلامت محور و فراسودمند تولید و روانه بازار مصرف شده‌اند؛ محصولاتی از جمله اولین بیسکویت بدون قند واقعی در کشور و بیسکویت چهار شهد و سه غله که با استقبال چشمگیر مصرف‌کنندگان مواجه شدند.

همچنین در نمایشگاه امسال ظرفیت‌های جدید بیسکویت فرخنده در حوزه‌های مختلف به ویژه پخش و توزیع معرفی خواهد شد.

از تمامی مصرف‌کنندگان و همراهان همیشگی فرخنده، همکاران، مدیران، فروشندگان، بازاریابان، فعالان صنعت شیرینی و شکلات و اصحاب رسانه، صمیمانه دعوت می‌شود تا در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات از دو غرفه فرخنده بازدید کنند.

منتظر حضور سبزتان در غرفه‌های فرخنده واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس، ۴۴A شماره‌های ۱ و ۱۲ هستیم.

https://farkhondeh.com/?p=4358
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، بیسکویت فرخنده موفق […]

ادامه