درخشش غرفه‌های فرخنده در نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد و میزبان علاقه‌مندان پرشمار به این برند ۶۱ ساله بود.

غرفه‌آرایی خاص و زیبای فرخنده و جانمایی آن (ورودی سالن خلیج فارس) در نمایشگاه امسال، با استقبال فراوان مردم همراه شد و بسیاری از بازدیدکنندگان، از غرفه فرخنده به عنوان زیباترین غرفه‌ نمایشگاه شیرینی و شکلات ۱۴۰۱ یاد می‌کردند.

در نمایشگاه امسال نمایندگان بخش‌های مختلفِ گروه صنایع غذایی فرخنده از جمله فروش داخلی، صادرات، خرید، روابط عمومی، مارکتینگ، تحقیق و توسعه، منابع انسانی و … در غرفه حضور داشتند و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان بودند.

نمایشگاه شیرینی و شکلات فرصتی مناسب برای معرفی محصولات جدید و فراسودمند فرخنده فراهم کرد که سال گذشته با رویکرد سلامت محور تولید و روانه بازار مصرف شدند؛ محصولاتی از جمله اولین بیسکویت بدون قند واقعی کشور و بیسکویت چهار شهد و سه غله که مورد استقبال خریداران داخلی و خارجی قرار گرفت.

ماکت‌های بزرگ محصولات جدید فرخنده که مانند سال گذشته در غرفه‌های فرخنده قرار داشت، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کرد و بازدیدکنندگان عکس‌های یادگاری با این ماکت‌ها می‌گرفتند.

تایم لاین و تاریخچه‌ای که از فرخنده در غرفه قرار گرفته بود، توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کرد و بازدیدکنندگان، ۶۱ سال فعالیت مستمر فرخنده و حفظ همیشگی کیفیت محصولات فرخنده را می‌ستودند.

انسجام تیمی همکاران و غرفه‌داران و همچنین تفاوت غرفه بیسکویت فرخنده در ابعاد مختلف به ویژه در متراژ و غرفه‌آرایی، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد به طوری که بسیاری از بازدیدکنندگان، اذعان به شکوه و زیبایی خاص غرفه فرخنده در نمایشگاه امسال داشتند.

https://farkhondeh.com/?p=4393
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، بیسکویت فرخنده موفق […]

ادامه