حمایت فرخنده از المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد.

این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر سراسر کشور برگزار شد و دانشگاه اصفهان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان دانشجویان پسر حاضر در این المپیاد بودند.

در این دوره از مسابقات، دانشجویان در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و شنا به رقابت پرداختند.

بیسکویت فرخنده یکی از حامیان برگزاری این مسابقات سراسری بود و پذیرایی از حدود ۲ هزار شرکت‌کننده پسر این مسابقات در دانشگاه صنعتی و اهدای بسته‌های هدیه به داوران را به عهده گرفت.

فرخنده به عنوان یک برند قدیمی و شناخته شده، علاوه بر اینکه همواره محصولات با کیفیت و مطابق با ذائقه و سلیقه‌ نسل جدید در اختیار مشتریانش قرار داده، وظیفه خود می‌داند تا در راستای رسالت اجتماعی که به عهده‌اش قرار دارد، از رویدادهای ورزشی، فرهنگی و علمی حمایت کند.

بیسکویت فرخنده هیچگاه مسئولیت‌های اجتماعی خود به عنوان یک برند را از یاد نبرده و پیش از این نیز از رویدادهای متنوعی همچون پنجاهمین بزرگداشت سالگرد تاسیس انجمن روابط‌ عمومی‌ ایران، همایش روز حسابدار، رونمایی از کتاب «شناس‌نامه»، مسابقات بسکتبال بانوان، جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویی و … حمایت کرده بود.

https://farkhondeh.com/?p=4316
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، بیسکویت فرخنده موفق […]

ادامه