بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله فرخنده مورد تایید انجمن غذا، صنعت، سلامت

به گزارش روابط عمومی صنایع غذایی اصفهان فرخنده، بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله از جدیدترین محصولات فرخنده در سال ۱۴۰۰ است که در دو طعم ساده و کاکائویی و در بسته‌بندی جدید روانه بازار شده است.

این بیسکویت در راستای توسعه فرهنگ غذای سالم به تازگی موفق شده تا «مورد تایید انجمن غذا، صنعت، سلامت» قرار بگیرد.

انجمن غذا، صنعت، سلامت، بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله‌ فرخنده را به عنوان یک محصول سلامتی‌بخش معرفی کرده و به همین دلیل لوح همکاری خود را به شرکت فرخنده اهدا کرده است.

در بخشی از این لوح آمده است:

«با توجه به اقدامات ارزنده شرکت صنایع غذایی اصفهان فرخنده در تولید محصول ۴ شهد و ۳ غله، بر طبق ضوابط این انجمن، به عنوان محصول سلامتی‌بخش شناخته شده است.»

انجمن غذا، صنعت، سلامت یکی از انجمن‌های علمی و قدیمی متشکل از اساتید، فرهیختگان و متخصصان پزشکی، علوم تغذیه و صنایع غذایی است که محصول ۴ شهد و ۳ غله فرخنده مورد تایید این انجمن قرار گرفته است.

گفتنی است بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله فرخنده، یک بیسکویت سلامت‌محور است که در تولید آن از ۴ شهد شیرین و کاملا طبیعی خرما، انگور، توت و انجیر و از ۳ غله مغذی جو پرک، آرد گندم و آرد برنج و همچنین ادویه‌جاتی همچون دارچین، دانه گشنیز، زیره سبز و رازیانه استفاده شده است.

در این محصول تنها از غلات و ادویه جات طبیعی استفاده شده و هیچ‌گونه اسانسی در آن به کار نرفته است.

بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله مزیت‌های زیادی نسبت به بیسکویت‌های دیگر دارد؛ استفاده از روغن بدون ترانس، ۵۰ درصد شکر کمتر، ۲۰ درصد چربی کمتر، ۲ برابر فیبر گیاهی بیشتر و ۹ برابر آهن بیشتر آن را تبدیل به یک میان وعده مناسب برای مصرف تمام گروه‌ها به ویژه بانوان و کودکان کرده است.

https://farkhondeh.com/?p=2961
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه