رونمایی از ۵ محصول جدید فرخنده در نمایشگاه شیرینی و شکلات/ فرخنده غرفه برتر نمایشگاه شد

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران امسال با حضور گسترده شرکت‌ها و کارخانه‌جات فعال در حوزه‌های مختلف شیرینی، شکلات و بیسکویت کشور همزمان با نمایشگاه آگروفود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

حضور متفاوت فرخنده در بیستمین نمایشگاه

گروه صنایع غذایی اصفهان فرخنده همزمان با شصتمین سال تاسیس خود، امسال در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات که در روزهای ابتدایی مهرماه برگزار شد، حضور بسیار متفاوت‌تر و پررنگ‌تری داشت و در دو غرفه بزرگ، پذیرای علاقه‌مندان به این حوزه بود.

استقبال از غرفه‌های فرخنده در این دوره بسیار چشمگیر بود و با توجه به جانمایی و زیبایی غرفه‌ها، پس از پایان نمایشگاه، غرفه فرخنده از سوی ستاد برگزاری به عنوان غرفه برتر بیستمین نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران انتخاب شد.

فرخنده از ابتدای سال ۱۴۰۰ و همزمان با تولد ۶۰ سالگی خود، یک پوست‌اندازی مهم انجام داد و علاوه بر تغییر هویت بصری و بسته‌بندی محصولاتش، ۵ محصول مهم و جدید را تولید و روانه بازار کرد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات فرصتی را فراهم کرد تا هم ریبرندینگ و تغییرات لوگو و بسته‌بندی محصولات به معرض نمایش درآید و هم از ۵ محصول جدید فرخنده به صورت رسمی رونمایی شود.

نصب ماکت‌های بزرگ محصولات جدید و تصاویری از تغییر لوگو در طراحی و غرفه‌آرایی فرخنده در بیستمین نمایشگاه شیرینی و شکلات به خوبی معرف نسل جدید محصولات این برند به بازدیدکنندگان بود و ریبرندینگ فرخنده را در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار داد.

بیسکویت بدون قند، بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله، بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله کاکائویی، بیسکویت با طعم میوه‌های جنگلی و بیسکویت با طعم سیب و دارچین، جدیدترین محصولات فرخنده هستند که به طور رسمی در این نمایشگاه از آنها رونمایی شد و مورد استقبال زیاد بازدیدکنندگان قرار گرفت.

برگزاری اولین نشست خبری مدیران فرخنده در حاشیه نمایشگاه

همانطور که گفته شد فرخنده امسال حضور متفاوتی در نمایشگاه شیرینی و شکلات داشت و برگزاری اولین نشست خبری این برند با حضور مدیرعامل، مدیر واحد تحقیق و توسعه و مدیر واحد مارکتینگ در جمع خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های گروهی، یکی از برنامه‌های متفاوت برند فرخنده همزمان با حضور در این نمایشگاه بود.

در ابتدای این نشست یوسف قاضی عسگر مدیر عامل گروه صنایع غذایی اصفهان فرخنده با اشاره به شصتمین سال فعالیت تاسیس بیسکویت فرخنده، مروری بر اتفاقات مهم این برند طی ۶۰ سال فعالیت داشت و گفت: حیات ۶۰ ساله فرخنده روزهای پر فراز و نشیبی را طی کرده، کسی تصور نمی‌کرد حاج عبدالله واعظ شوشتری با استقرار یک دستگاه تولید بیسکویت در خیابان مسجد سید اصفهان در سال ۱۳۴۰، برندی را تاسیس کند که سال‌ها بعد به یک بازیگر بزرگ در صنعت بیسکویت کشور تبدیل شود و امروز به سراسر دنیا صادرات داشته باشد.

وی افزود: در سال ۱۳۷۳ با صادر کردن اولین کانتینر بیسکویت‌ فرخنده به کشورهای آسیای میانه، روند جهانی شدن فرخنده آغاز شد. دستاورد این عرصه، اینک، صادرات محصولات به ۳۵ کشور در ۵ قاره و کسب عناوین «برترین صادر کننده» و «صادر کننده‌ی نمونه استانی» برای ۱۳ سال متوالی است.»

مدیر عامل گروه صنایع غذایی اصفهان فرخنده در ادامه درباره توسعه‌ی این برند در سال‌های اخیر تصریح کرد: در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۰ تکمیل زنجیره‌های ارزش و رسیدن به اوج بلوغ و تکامل در همه فرایند‌های برند فرخنده (از جمله توسعه بازار) تحقق یافت و پس از استقرار تیم جدید مدیریت و نسل جدید مدیران و سهام‌داران از سال ۱۳۹۶ به بعد، روند تغییرات مدرن‌سازی این برند شدت گرفت.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ ریبرندینگ فرخنده و بهینه‌سازی هویت بصری برند در گستره وسیعی آغاز شد و شهروندان در مکان‌های عمومی شهرها، چهره تازه‌ای از فرخنده را ملاحظه کردند.

قاضی عسگر، عرضه‌ی محصولات جدید، بازطراحی سایت اینترنتی، دسترسی ساده به اطلاعات محصولات و شبکه‌ی فروش، بازطراحی بسته‌های محصول، ایجاد تنوع در ابعاد بسته‌ها، سهولت استفاده و قابلیت بیشتر نگهدارندگی محصول در بسته را برخی از این تغییرات مهم عنوان کرد.

رونمایی از اولین بیسکویت بدون قند واقعی در ایران

مدیرعامل صنایع غذایی فرخنده اضافه کرد: این تغییر و تحولات در نمایشگاه شیرینی و شکلات امسال، با رونمایی رسمی از ۵ محصول جدید از جمله اولین بیسکویت بدون قند ایران با استاندارد جهانی توسط فرخنده ادامه یافت.

وی افزود: تحولات در جنبه‌های توسعه منابع انسانی، آموزش نیروی انسانی و تخصص‌گرایی به وقوع پیوسته و منجر به شکل‌گیری سازوکار‌های جدیدی شده است، همچنین فرخنده موفقیت‌های بین‌المللی بسیاری در صادرات و اخذ تاییدیه‌های جهانی در زمینه کیفیت و مدیریت به دست آورده که در اندازه خود، به عنوان الگویی در جهت بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی کشور و محافظت از برند‌های ملی، می‌تواند قابل طرح باشد.

ریبرندینگ؛ مهم‌ترین بخش در تغییر و تحول فرخنده

در ادامه این نشست خبری، محمد علوی، مدیر بازاریابی گروه صنایع غذایی فرخنده با اشاره به اینکه در مجموعه فرخنده ظرفیت‌های تغییر، دگردیسی، همسویی و همجوشی با الزامات ادوار مختلف، همیشه وجود داشته است، گفت: مهم‌ترین بخش از تغییرات مربوط به ریبرندینگ اخیر فرخنده است که در آستانه ۶۰ سالگی و همزمان با ورود به سده جدید صورت گرفت، در واقع چالشی بود که برند فرخنده با میراث شش دهه‌ای خود داشت.

وی افزود: برند فرخنده در این چالش باید بین ارثیه سنتی خود که باقی مانده از شش دهه گذشته بوده و هویت جدیدی که قرار است خلق کند، تعاملی انتقادی برقرار می‌کرد.

 

مدیر بازاریابی گروه صنایع غذایی فرخنده ادامه داد: فرخنده در یک دگردیسی کاملا آگاهانه در قالب ریبرندینگ عمیق و ماهوی، برخی از نشانگان سنتی را نگه می‌داشت و در عین حال نماد‌ها و عناصر بصری تازه و متفاوتی به مجموعه نشانگان بصری، سمبلیک و زیبایی شناسانه خود اضافه می‌کرد.

وی با بیان اینکه این پوست‌اندازی کار ساده‌ای نبود، تصریح کرد: باید اذعان کنم که برای ایجاد آشتی بین یک فرد مسن ۶۰ ساله و جوان پویا و ماجراجوی امروزی، تقریبا یک کار مطالعاتی دو ساله انجام شد، نتیجه این فعالیت گسترده، یک دگرسانی ظریف و آگاهانه بود که نتیجه آن را در بیلبورد‌هایی که به صورت گسترده در خیابان‌های شهر‌ها و معابر عمومی نصب شدند، مشاهده کردید که مصادف با سال جدید و نو شدن طبیعت هم بود.

علوی اظهار کرد: تازه‌ترین و شاید مهم‌ترین تغییر در هویت بصری فرخنده که با مطالعات صورت گرفته در زمینه نیاز به تجدید روابط با نسل جدید و الگو‌ها و الزامات دنیای مدرن آغاز شد، بخشی از یک استراتژی بزرگتر و طولانی‌تر است که فرخنده در این نقطه عطف زمانی در پیش گرفته و قرار است ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه ریبرندینگ بیسکویت فرخنده علاوه بر موارد فوق، کمپین ردپای دیجیتال و مسابقه «شعر بازی» را هم شامل می‌شد. ادامه داد: هدف مسابقه مزبور، ایجاد نوعی ارتباطی صمیمانه با مشتریان کم سن و سال‌تر در راستای اهداف مشتری‌مداری بود که منجر به حضور قریب به ۵۰ هزار نفر در این مسابقه و اعطای جوایز نفیسی شد.

مدیر بازاریابی گروه صنایع غذایی فرخنده افزود: این کمپین ریبرندینگ یکی از بزرگترین نمونه‌هایی بود که در سال‌های اخیر شاهدش بودیم و به صورت موفقیت آمیزی به مرحله عمل در آمد.

 

https://farkhondeh.com/?p=3047
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه