کام هنرمندان اصفهانی با بیسکویت‌های فرخنده شیرین شد

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی اصفهان فرخنده، آیین رونمایی از کتاب «شناس‌نامه» که به معرفی جمعی از هنرمندان هنر‌های تجسمی اصفهان و آثارشان می‌پردازد، در خانه صفوی اصفهان برگزار شد.

این کتاب که به همت موزه خلاقیت و معماری خانه صفوی و گالری اکنون اصفهان و جمعی از فعالان هنرهای تجسمی گردآوری شده، به معرفی حدود ۲۰۰ هنرمند فعال در هنرهای تجسمی اصفهان می‌پردازد.

در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز با حضور بخشی از هنرمندان، مدیران، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و هنری اصفهان برگزار شد، بیسکویت فرخنده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و کمک به معرفی آثار فرهنگی و هنری ارزشمند، حامی برگزاری آن بود و با بیسکویت‌های ۳۲ گرمی جدید خود از مهمانان پذیرایی کرد.


نکته قابل توجه در این مراسم، دیدار هنرمندان و فعالان فرهنگی اصفهان با همدیگر پس از مدت زمانی طولانی در یک محیط سنتی و قدیمی بود، چرا که طی دو سال گذشته و به دلیل شیوع بیماری کرونا، چنین مراسم‌ها و رونمایی‌هایی در شهر برگزار نمیشد و تقریبا تعطیل شده بود.

حضور پرشور هنرمندان به ویژه هنرمندان جوان در خانه صفوی و این مراسم، از نکات قابل توجه دیگر در آیین رونمایی از کتاب شناس‌نامه بود که نشان‌ از علاقه جوانان اصفهانی و زنده بودن هنر در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران دارد.

الناز رجبیان، مدیر موزه خلاقیت و معماری خانه صفوی و گالری اکنون در این مراسم طی سخنانی کوتاه با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و نشر کتاب که باعث قطع درختان می‌شود، گفت: برای هر جلد کتاب «شناس‌نامه» یک نهال کاشته‌ایم، زیرا برای چاپ هر کتاب یک درخت قطع می‌شود، پس به ازای خریداری هر نسخه از این کتاب، یک نهال هدیه می‌گیرید و این نهال در زمین‌های بایر کشت خواهد شد تا با این کار به سرزمین و شهر خود کمک کنیم.

https://farkhondeh.com/?p=3696
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه