۱۰۰ برنده خوش شانس در کمپین معرفی محصول ۴ شهد و ۳ غله فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی اصفهان فرخنده، همانطور که می‌دانید بیسکویت‌های ۴ شهد و ۳ غله از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات برند فرخنده با طعم‌های ساده و کاکائویی است.

فرخنده در جدیدترین کمپین خود در فضای دیجیتال تلاش کرده تا بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله ساده و کاکائویی را به علاقه مندان به این نوع محصولات و افرادی که به دنبال محصولی متفاوت برای یک میان وعده مغذی هستند،  بیش از پیش معرفی کند و علاوه بر آن، به ۱۰۰ نفر در چارچوب این کمپین، جایزه اهدا کند.

در کمپین معرفی محصولات ۴ شهد و ۳ غله فرخنده، هر شب به ۵ نفر از افرادی که در صفحه کمپین به نشانی landing.farkhondeh.com شماره خود را ثبت کنند، به قید قرعه، یک کارتن ۶ عددی از بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله ساده یا کاکائویی اهدا می‌شود.

شما با ورود به این صفحه، ابتدا با مزیت های بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله آشنا می شوید و در انتهای صفحه نیز می توانید با ثبت شماره همراه خود، شانستان را برای برنده شدن امتحان کنید و این محصول متفاوت را هدیه بگیرید.

قرعه‌کشی هر شب راس ساعت ۱۹ به صورت لایو در پیج اینستاگرام فرخنده به نشانی farkhondeh.biscuit انجام و برندگان مشخص می‌شوند.

برای شرکت در این کمپین که تا تاریخ ۲۳ اسفندماه جاری به مدت ۲۰ شب ادامه دارد، کافی است وارد صفحه لندینگ به نشانی landing.farkhondeh.com شوید و روی «شرکت در قرعه‌کشی» کلیک کرده و شماره همراه خود را ثبت کنید تا شانس خود را برای اینکه یکی از ۵ برنده خوش شانس هر شب ما باشید، امتحان کنید.

 

https://farkhondeh.com/?p=3761
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه