پذیرایی فرخنده از دانشجویانِ برترین دانشگاه صنعتی کشور

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، همزمان با ماه مبارک رمضان، جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه صنعتی اصفهان در زمین چمن مصنوعی خوابگاه صدرا این دانشگاه برگزار شد.

این جشنواره در آیتم‌های چالشی مختلف همچون هدف‌گیری با توپ تنیس، پرتاب مدیسینال، چکش استقامتی، حمل توپ با مانع و هدف‌گیری تیرک دروازه با توپ فوتبال با حضور دانشجویان مستقر در خوابگاه دانشگاه صنعتی برگزار گردید.

بیسکویت فرخنده حامی برگزاری این مسابقات بود و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر آیتم، بسته‌های هدیه حاوی بیسکویت‌های جدید را اهدا کرد.

گفتنی است دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود و بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی us news در سال ۲۰۲۱ نیز بالاتر از دانشگاه‌هایی همچون صنعتی شریف، به عنوان برترین دانشگاه صنعتی کشور و همچنین چهارمین دانشگاه کشور انتخاب شد.

بیسکویت فرخنده به عنوان یک برند قدیمی و شناخته شده، علاوه بر اینکه همواره محصولات با کیفیت و مطابق با ذائقه و سلیقه‌ نسل جدید در اختیار مشتریانش قرار داده، وظیفه خود می‌داند تا در راستای رسالت اجتماعی که به عهده برندها قرار دارد، از رویدادهای ورزشی، فرهنگی و علمی حمایت کند.

فرخنده هیچگاه مسئولیت‌های اجتماعی خود به عنوان یک برند را از یاد نبرده و پیش از این نیز از رویدادهای متنوعی همچون پنجاهمین بزرگداشت سالگرد تاسیس انجمن روابط‌ عمومی‌ ایران، همایش روز حسابدار، رونمایی از کتاب «شناس‌نامه»، مسابقات بسکتبال بانوان و … حمایت کرده بود.

https://farkhondeh.com/?p=3950
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه