فرخنده؛ حامی بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌ عمومی‌ ایران در سالن همایش‌های بین‌المللی پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور بزرگان عرصه روابط عمومی کشور همچون خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، حمید شکری خانقاه معاون برنامه‌ریزی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران و همچنین مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی اساتید روابط عمومی، از تمبر مخصوص پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران، پوستر کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی‌های ایران و دو کتاب «روابط عمومی و ارتباط با رسانه» (به قلم محمد مهدی فرقانی و مهدخت بروجردی علوی) و «روابط عمومی ایران با استاندارد جهانی» (تالیف حمید شکری خانقاه) نیز رونمایی شد.

بیسکویت فرخنده به عنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری این مراسم، با بیسکویت‌ ۴ شهد و ۳ غله از شرکت‌کنندگان پذیرایی کرد که با استقبال بسیار خوب آنها مواجه شد.

بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله سرآغازی برای تولید یک نسل جدید و متفاوت از بیسکویت‌ها در فرخنده است؛ چه از نوع بسته‌بندی و چه از نوع سلامت‌محوری در تولید بیسکویت.

قند و شیرینی این بیسکویت کاملا طبیعی است، چرا که در تولید آن ۴ شهد خرما، انگور، توت و انجیر به کار رفته و همچنین از ۳ غله مغذی جو پرک، آرد گندم و آرد برنج و ادویه‌جاتی مانند دارچین، دانه گشنیز، زیره سبز و رازیانه استفاده شده است.

غلات و شهدهایی که در پخت این بیسکویت سلامت‌محور استفاده شده، آن را از بکار بردن هرگونه اسانسی بی‌نیاز کرده است. در واقع برای عطر و طعم این محصول تنها از غلات و ادویه جات طبیعی استفاده شده و هیچگونه اسانسی در آن به کار نرفته است.

این محصول مزیت‌های زیادی نسبت به سایر محصولات همچون استفاده از روغن بدون ترانس، ۵۰ درصد شکر کمتر، ۲۰ درصد چربی کمتر، ۲ برابر فیبر گیاهی و ۹ برابر آهن بیشتر دارد که آن را تبدیل به یک میان وعده مناسب برای مصرف تمام گروه‌ها به ویژه در بانوان و کودکان کرده است.

غلات استفاده شده در این بیسکویت به راحتی بر روی آن قابل مشاهده است و پس از مصرف به زیر دندان می‌رود و حس مصرف یک محصول کاملا طبیعی را به مصرف کننده منتقل می‌کند.

تفاوت و نکته مهم در سلامت‌محور بودن بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله این است که در بیسکویت‌های دیگر، بلافاصله پس از مصرف، انرژی و قند زیادی در بدن مصرف‌کننده آزاد می‌شود و پس از زمان کوتاهی از این انرژی کاسته می‌شود اما ترکیب مواد طبیعی در ۴ شهد و ۳ غله، باعث می‌شود انرژی به صورت تدریجی و طی چند ساعت در بدن آزاد ‌شود و احساس بهتر و انرژی پایدارتری به مصرف‌کننده منتقل کند.

بسته‌بندی بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله، یک نسل نو از بسته‌بندی‌های بیسکویت در فرخنده است که نسبت به سایر بسته‌بندی‌های محصولات فرخنده به‌روزتر و در اندازه‌ای متفاوت و جمع‌ و جورتر عرضه شده است.

در هر جعبه، ۹ بسته ۳ تایی بیسکویت (۲۷ عدد با وزن تقریبی ۳۳۰ گرم) قرار دارد. هر سه عدد بیسکویت داخل یک بسته سلفون شفاف قرار گرفته تا مصرف‌کننده به عنوان یک میان وعده سالم و مقوی به راحتی از آن استفاده کند.

این بیسکویت سالم و مقوی موفق شده تا تاییدیه انجمن «غذا، صنعت، سلامت» را به عنوان یک محصول «سلامتی‌ بخش» نیز دریافت کند.

https://farkhondeh.com/?p=3256
کپی شد
مطالب مرتبط
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه و متفاوت در ۲ غرفه و فضایی بیش از ۲۲۵  مترمربع، جدیدترین محصولات خود را […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللی شیرینی و شکلات ايران از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمايشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. صنایع غذایی فرخنده امسال نیز به صورت ویژه در دو غرفه بزرگ و در فضایی بیش از ۲۲۵ […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار شد. این المپیاد با شعار «ورزش، همدلی، ایثار» با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر […]

ادامه
بیسکویت فرخنده

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، غرفه‌ اختصاصی بیسکویت‌های سلامت‌محور فرخنده همزمان با عید غدیر در مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان افتتاح شد. این غرفه روبروی مرکز پیشگیری، آموزش و کنترل دیابت اصفهان، بنا به درخواست و با حمایت این مرکز کارش را آغاز کرد. محصولات سلامت محور و فراسودمند فرخنده […]

ادامه